Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува.
Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.

Black Friday 3=2 за всички бижута и часовници само онлайн от 21 до 23 ноември   *    Black Friday 3=2 за всички бижута и часовници само онлайн от 21 до 23 ноември  *    Black Friday 3=2 за всички бижута и часовници само онлайн от 21 до 23 ноември  *

Доставка и плащане

До пет работни дни, след получаване на уведомлението, за успешно подадена поръчка (вж. раздел Процедура за сключване на договор в Общите условия на сайта), потребителят ще получи ново уведомление, на същия електронен адрес, със следното съдържание: № на поръчката, детайли за поръчката, потвърждение за приемането й, предаването на поръчката за изпълнение, № на товарителницата, начина на проследяване на доставката, както и възможност, за възползване от опцията „Преглед и тест“.

През време на промоционални акции или големи празници, този срок се удължава до десет работни дни.

Важно! С получаването на такова уведомление от потребителя, договорът за покупко-продажба се счита сключен.

Ако такова уведомление не бъде получено от потребителя, в посочения срок, направената поръчка се счита за неприета от търговеца, а договорът за покупко-продажба, несключен. В този случай, потребителят може да изпълни процедурата за подаване на нова поръчка, по начина, описан по-горе, или да се свърже писмено с търговеца, с искане, да му бъде предоставен актуален статус на поръчката. Свързването се извършва на имейл: shop@silvercourt.bg

Договорът се сключва на български език и се съхранява от търговеца, за срока и целите на Закона за счетоводството и при съобразяване на всички изисквания на Закона за защита на личните данни.

При получаване на доставката от куриера, потребителят заплаща цената („наложен платеж“).

На потребителя е предоставена опция „Преглед и тест“. Той не дължи плащане на цената, ако стоката не бъде приета незабавно, след изпълнението на тази процедура („Преглед и тест“).

Рискът от загуба или повреда преминава върху потребителя в момента, в който той или посочено от него трето лице, различно от превозвача, приеме стоката.

Ако стоката не бъде доставена до пет работни дни, след уведомлението за изпращането й, потребителят може да развали договора.

топ