Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува.
Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.

Условия за замяна/връщане на стока

Условия за замяна/връщане на стока, закупена от silvercourt.bg

Потребителят може да върне или замени закупена стока от Сайта (www.silvercourt.bg) в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката. Закупените от сайта www.silvercourt.bg стоки се връщат или заменят само от онлайн магазина чрез попълване на настоящата форма или онлайн на https://www.silvercourt.bg/return-form. Комуникацията трябва да се осъществява само чрез упоменатите контакти – тел. 0878024091 или имейл shop@silvercourt.bg. Не е възможна замяната или възстановяването на сумата за онлайн покупка във физическите магазини на SiLVER COURT. Сайтът приема връщане и замяна на закупени от www.silvercourt.bg стоки по следните причини:

Грешен продукт

Грешен размер

Дефектна стока

Промяна на решението относно направената покупка

 

При гореизброените причини транспортните разходи се поемат от страна на Потребителя.

В случай на грешка по вина на Сайта транспортните разходи се поемат от SiLVER COURT. При замяна, новият артикул се изпраща на клиента, след като вече закупеният бъде получен от SiLVER COURT на посочения адрес (София, бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“ 2Е, БЦ Сердика, ет. 2, офис 202-2). При окончателно върната стока Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път на посочената от него банкова сметка в рамките на 10 работни дни.

Заявка за връщане, замяна или рекламация се прави чрез попълване на всички посочени полета в настоящата форма или онлайн на https://www.silvercourt.bg/return-form с писмено уведомление (в свободен текст, когато е необходимо) от страна на Потребителя. Задължително трябва да бъдат посочени имената на Потребителя, телефон и имейл за връзка с него, номер на онлайн поръчката, стоката или стоките, които са предмет на замяна, връщане или рекламация, както и причината за замяна, връщане или рекламация.

Връщане: При окончателно връщане на стока/стоки Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на стоката/стоките на оказания от SiLVER COURT адрес. За целта Потребителят трябва да предостави в посоченото в бланката поле IBAN  и име на титуляр на банкова сметка, по която SiLVER COURT да възстанови сумата. Служител на Сайта ще се свърже обратно с Потребителя, за да приеме Рекламацията, след като прегледа и одобри възможността за връщане.

Замяна: При неподходящ размер Потребителят следва да посочи размера на стоката, с която желае да бъде заменена първоначално поръчаната стока. Ако Потребителят желае замяна на поръчана стока с друга стока, предлагана на Сайта, следва да попълни код или да приложи линк на стоката за замяна съответно в настоящата форма или онлайн на https://www.silvercourt.bg/return-form. Служител на SiLVER COURT ще се свърже обратно с Потребителя, за да потвърди замяната, след като прегледа, одобри и провери възможността за замяната. Детайли, свързани с разлика в сумите ще бъдат коментирани допълнително. Заменящата стока ще бъде изпратена на посочения от Потребителя адрес до 5 работни дни от датата на получаване обратно на стоката за замяна на посочения от SiLVER COURT адрес.

Рекламация: Потребителят трябва да опише в графа Бележка в настоящата форма или онлайн на https://www.silvercourt.bg/return-form какъв е проблемът с бижуто, което връща за рекламация.

Транспортните разходи при връщане, замяна или рекламация на стока се поемат изцяло от Потребителя.

Ако Връщането и/или Замяната на стока се дължи на вина на SiLVER COURT, в случай на доставка на различна от поръчаната стока и/или различен размер на стоката от този в поръчката, транспортните разходи по връщането и/или замяната на стоката се поемат изцяло от SiLVER COURT.

Заявки за връщане, замяна и рекламации се приемат само при представяне на касова бележка и оригинална опаковка. При връщане и/или замяна на стока е задължително стоката да е неупотребявана и в добър общ вид. При предявяване на рекламация е необходимо стоките да са предварително почистени и в добър общ вид. Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са вследствие неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено.

топ